Kategorie

Jakie skoroszyty biurowe wybrać?

Autor     kwi 16, 2018     Wszystkie , Sprawy biurowe    0 Komentarzy
Organizacja to podstawa każdego dobrze prosperującego biznesu. Dzięki niej w łatwy i szybki sposób można...
Biuronimo.pl
Jakie skoroszyty biurowe wybrać?

Organizacja to podstawa każdego dobrze prosperującego biznesu. Dzięki niej w łatwy i szybki sposób można odnaleźć potrzebne dokumenty. Aby w pracy był porządek, warto zadbać o to, aby wszystkie materiały miały w niej swoje miejsce. Do utrzymania ładu idealne będą skoroszyty. 

Czym są skoroszyty biurowe i dlaczego warto je mieć? 

Na rynku dostępne są teczki i skoroszyty, które ułatwiają utrzymanie porządku w biurze. Skoroszyt jest podobny do teczki, ale pełni dodatkowe funkcje. Od standardowych teczek różni się tym, że posiada mechanizm umożliwiający wpinanie do środka kartek. Dzięki temu nie wypadną i można je w łatwy sposób pogrupować. 

Skoroszyty biurowe posiadają bardzo ważny plus, którym jest samowystarczalność. Nie trzeba bowiem dziurkaczy czy zszywaczy, aby połączyć dokumenty w jedną całość. W dodatku będą one znacznie lepiej zabezpieczone przed ewentualnym rozsypaniem się czy zgubieniem. 

Zaczepy czy klipsy?

W naszej ofercie dostępne są różne rodzaje, stworzone z innych materiałów. Niektóre modele są zrobione z PCV, a inne z kartonów bądź przezroczystego poliproyolenu. Z pewnością znajdą się idealne dla Ciebie. 

Posiadamy modele z obrotowym zaciskiem, z klipsami lub specjalnymi zaczepami, które ułatwiają wpięcie materiałów do segregatora. Niektóre z nich są stworzone z myślą o kartkach dziurkowanych oraz tych, których nie można dziurkować. 

Jakie skoroszyty będą najlepsze? 

Łatwa dostępność i szeroki asortyment sprawia, że ciężko jest wybrać model odpowiedni dla nas. Dlatego tak ważne jest, aby zastanowić się, jakie cechy powinny spełniać idealne skoroszyty biurowe. Posiadamy różne modele, które sprawdzą się w innych sytuacjach. 

Zwykłe wykonane są z folii z przednią, transparentną okładką. Sprawdzą się idealnie tam, gdzie materiały mogą być podziurkowane. Zawierają specjalne mocowania, które umożliwią spięcie kartek ze sobą. 

Modele zaciskowe oraz z klipsem będą świetne w przypadku, gdy kartki muszą pozostać całe. Uporządkowane dokumenty można przechowywać bez potrzeby dziurkowania. Siła docisku jest na tyle duża, że nie trzeba martwić się o to, że materiały wypadną. 

Prezentacyjny skoroszyt daje możliwość układania dokumentów również na przedniej i tylnej okładce. Wbudowane są w nie specjalne kieszenie dobre do przechowywania materiałów w formacie A4. Dzięki temu nie trzeba używać dziurkacza. 

Zawieszane modele mają wbudowaną metalową listwę. Posiadają one zawieszki i są bardzo wytrzymałe. Dokumenty można wieszać np. na ścianie.

Powiązane produkty