Kategorie

Prezentacja informacji w biurze - przydatne gadżety

Autor     lip 30, 2019     Wszystkie , Sprawy biurowe    0 Komentarzy
Dobra komunikacja w biurze jest podstawą owocnej współpracy między ludźmi. Dlatego tak ważne jest to,...
Biuronimo.pl
Prezentacja informacji w biurze - przydatne gadżety

Dobra komunikacja w biurze jest podstawą owocnej współpracy między ludźmi. Dlatego tak ważne jest to, żeby prezentacja informacji odbywała się w taki sposób, żeby każdy zrozumiał co mamy na myśli. Jak to zrobić i jakie gadżety mogą nam w tym pomóc?

Ogłoszenia mniejsze i większe

W biurach dużo się dzieje i czasem potrzebujemy jakiegoś gadżetu, który pozwoli nam w prosty sposób przekazać wszelkie nowinki każdemu z pracowników. Doskonale sprawdzą się tutaj tablice korkowe, do których możemy za pomocą pinezek przyczepić przeróżne ogłoszenia, ale też ramki magnetyczne, które będą znacznie bardziej trwałe i posłużą nam na dłużej. Takie tablice mogą mieć przeróżne rozmiary - już od małych A5, które stawiamy na biurku, po te większe, które możemy powiesić na ścianie. Taka ramka magnetyczna powinna znaleźć się w każdym biurze.

Prezentacja informacji przed grupą

Odpowiednia i precyzyjna prezentacja informacji jest szczególnie ważna, kiedy prezentujemy przed grupą jakiś nowy pomysł. Nam zależy na tym, żeby wszystko dobrze wytłumaczyć, a naszym współpracownikom, żeby nas zrozumieć. W tym celu, warto zainwestować w specjalne tablice, po których będziemy mogli pisać. Może to być biała tablica do kolorowych markerów, tablica kredowa albo stojak z dużymi kartkami papieru. Każda z tych opcji spełni swoje zadanie. Oczywiście do każdej z nich będziemy musieli dokupić też odpowiednie akcesoria: kredę, markery, papier o prawidłowych wymiarach. Przydatny może się też okazać panel prezentacyjny, który dostaniemy w różnych kolorach i rozmiarach. Wszystkie te akcesoria sprawią, że nasze prezentacje będą znacznie ciekawsze, a współpracownicy zrozumieją dokładnie każde nasze słowo.

Proste komunikaty

Nie tylko prezentacja informacji czy przekazywanie drobnych ogłoszeń jest ważne w dobrej komunikacji w biurze. Liczy się też to, żeby nawigacja po budynku była prosta i nie sprawiała nikomu problemów. Dlatego warto zadbać, by wszystkie drzwi były oznaczone odpowiednimi tabliczkami. Koniecznością jest znaczek WC na drzwiach do toalety oraz tabliczki PUSH i PULL przy wejściu do budynku. Może się wydawać, że to nic nieznaczące drobiazgi, ale dzięki nim komunikacja w biurze będzie odbywała się znacznie sprawniej, a pracownicy będą mniej zestresowani. Tak samo ważne są zegary, które powinny znaleźć się w każdym pomieszczeniu w biurze. Kiedy w budynku pracuje dużo ludzi, warto zainwestować też w tabliczki na biurka, dzięki którym zawsze będziemy wiedzieć z kim rozmawiamy, niezależnie od tego czy jest to nasze pierwsze czy setne spotkanie z daną osobą.

Powiązane produkty